Over Huurdersvereniging Borculo-Ruurlo

Huurdersvereniging Borculo-Ruurlo is de belangenvereniging van,voor en door de inwoners van Borculo en Ruurlo die hun woonruimte huren bij ProWonen. Deze belangen worden behartigd door een bestuur, gekozen uit haar leden.

Zij werkt volledig autonoom. Wel wordt er veelvuldig overleg gevoerd met vier andere huurdersverenigingen (huurdersvereniging Lichtenvoorde, huurdersvereniging Zelhem, huurdersvereniging Hengelo-Vorden en huurdersvereniging De Naobers) van ProWonen onder de naam Samen 1, die te maken hebben met dezelfde problematiek.

Wat kunt u vinden op onze website ? Er is informatie over o.a. de volgende onderwerpen:

– klussen in en rondom huis
– eventuele klachten betreffende wonen en huren
– het laatste nieuws betreffende wonen en huren
– hoe men lid kan worden

en verder hebben we een aantal links naar belangrijke websites voor u op een rijtje gezet. Deze websites hebben allemaal met huren en wonen te maken zodat u op de hoogte kunt zijn van de belangrijkste zaken in huurdersland.

Bestuur

Naar aanleiding van de algemene ledenvergadering van 24 maart 2011 is het volgende bestuur gekozen en geïnstalleerd:

Foto bestuur
Dhr. H.Timmermans (Henny)

Voorzitter/Secretaris

Mevr. N. Rinders (Nolda)

Penningmeester

Mevr. D. Klein Hazebroek (Dinie)

Mevr. H.Schulenbarg (Hermien)

Bestuurslid

Mevr. J. de Lange (Janny)

Dhr. van Huizen (Mika)

Dhr. Woppenkamp (Denny)

Word ook lid!

Lid van de vereniging kunnen worden meerderjarige huurders, die de doelstelling van de vereniging onderschrijven, die met de in Borculo gevestigde woningcorporatie ProWonen huurovereenkomsten hebben en woonachtig zijn binnen het werkgebied van de vereniging.