Wie kunnen er lid worden van de Huurdersvereniging Borculo-Ruurlo?

Lid van de vereniging kunnen worden meerderjarige huurders, die de doelstelling van de vereniging onderschrijven, die met de in Borculo gevestigde woningcorporatie ProWonen huurovereenkomsten hebben en woonachtig zijn binnen het werkgebied van de vereniging.

U wordt automatisch lid via ProWonen, als u een huurovereenkomst tekent, tenzij u aangeeft géén lid te willen worden.

Contributie

Het contributiejaar loopt van 1 januari van enig jaar t/m 31 december van dat zelfde jaar. Huurders die lid zijn van de Huurdersvereniging Borculo-Ruurlo betalen een contributie van € 0,75 per maand die gelijk met de huur wordt in-gehouden door ProWonen.

Meer informatie?

Heb je een vraag of wil je gewoon meer informatie? Neem contact met ons op via de onderstaande knop.