Klachten procedure

De dienstverlening van woningcorporaties is de laatste jaren steeds verder uitgebreid.
Corporaties zorgen voor woningen in verschillende prijsklassen en ze zetten zich in voor een plezierige leefomgeving.
Aanvullende woondiensten zijn steeds meer in het aanbod zichtbaar. Bij prettig wonen komt heel wat kijken en goede service vinden klanten van belang. Het kan soms voorkomen dat de service en dienstverlening tekort schieten. De corporatie zal alles in het werk stellen de ontevredenheid samen met de klant op te lossen. Komt de klant er met de corporatie niet uit, dan is het mogelijk een geschil in te dienen bij een commissie.

Wanneer ?

Indien bewoners niet tevreden zijn over de dienstverlening moeten zij dit eerst schriftelijk kenbaar maken bij ProWonen. Bij een klacht zoekt de corporatie samen met de klant naar een oplossing.
Is de klacht over de dienstverlening niet naar tevredenheid opgelost, kunt u aankloppen bij de huurdersvereniging die dan probeert een oplossing te vinden.

Meer informatie?

Heb je een vraag of wil je gewoon meer informatie? Neem contact met ons op via de onderstaande knop.